Monday, March 8, 2010

What's for dinner?? O que tem de janta??

I have decided to make a meal plan!! Anna gave me the idea! Sometimes I spend the whole day thinking about what I am going to make for dinner and nothing comes to my mind! So, I am writing down everything I like to make and new recipes I want to cook and I chose one recipe for each day! I hope it is going to make my life easier because I always have a hard time deciding what to do!!

Eu decidi fazer um cardápio! Anna me deu a idéia! Algumas vezes passo o dia inteiro pensando no que fazer de janta e nada me vem na cabeça! Então, estou escrevendo tudo que gosto de fazer e receitas novas que quero tentar e escolho uma receita pra cada dia! Espero que vá facilitar minha vida porque sou muito enrolada pra decidir o que fazer!

**The picture is Cecilia eating beans for the first time! She loved it! Na foto é a Cecilia comento feijão pela primeira vez! Ela adorou!

2 comments:

Mama Baer | 1.2.3.4.5 said...

Aeeee! E tem dado certo?
Depois a gente tem que trocar receitas!

Priscila Terra said...

So far, so good...hahhaha ia começar hj, mas jantamos fora...hahaha vamos ver amanhã!